20 apr. 2011

Vad är bästa metoden för SEO ? - Svenska - PrestaShop

Vad är bästa metoden för SEO ? - Svenska - PrestaShop:

"Drog i helgen igång min web-shop ( http://www.designforliving.se ), och såhär i efterhand var det tur att jag inte beställde min nya tjänstebil i förskott…. Har väl inte direkt öst in kunder. Inser också numera att adwords kan byta namn till adcost… Så det blir till att börja med SEO. Men en sak jag inte riktigt blir klok på i PS är vart man gör det. Jag har givetvis hittat meta taggar för produkter, men hur viktiga är dom? Har inte produktbeskrivningarna större betydelse (kort & lång) ? Vad ska prioriteras, produktbeskrivningar eller metabeskrivningar? Finns det något annat med SEO i PS man ska tänka på? Vart ska man t.ex. skriva text om butiken m.m. som man ser i google (om möjligt) ? Klicka här läs svaren!"

Skriv gärna kommentarer och debattera vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna kommentarer om vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg. MVH www.2B4Y.com