7 apr. 2011

2011: "Året då företagen tröttnat på sociala medier" - IDG.se

2011: "Året då företagen tröttnat på sociala medier" - IDG.se:

"Ingen besöker företagets Facebooksida och varför har vi bara 43 följare på Twitter? Känner du igen dig? 2011 är året då många svenska företag tröttnar på sociala medier. Det säger entreprenören och konsulten Annika Lidne, vd på Disruptive Media. Men det finns bot och bättring."

Skriv gärna kommentarer och debattera vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna kommentarer om vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg. MVH www.2B4Y.com