21 feb. 2011

Sociala Medier – Magnus Äng

Sociala Medier – Magnus Äng:

"I den digital kommunikationen är Sociala Medier en möjlighet att skapa engagemang och få viral effekt (spridning) med små medel. Sociala Medier är en tillgång till både företag med B2C och B2B-fokus och privatpersoner som exempelvis vill bygga varumärke, identifiera missnöjda kunder, skapa försäljning eller föra en dialog med andra utanför sitt egna privata mötesrum.
Kommunikationen i Sociala Medier kommer aldrig att ersätta de fysiska mötena fullt ut, men definitivt till en viss del.
Om du som företag vill lyckas i Sociala Medievärlden bör du ha en genomarbetad strategi och klar över vad du vill uppnå, med relativt enkla medel och stor portion tålamod kan Sociala Medier bli ett viktigt verktyg för dig."

Skriv gärna kommentarer och debattera vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna kommentarer om vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg. MVH www.2B4Y.com