11 feb. 2011

15 trender inom sociala medier | Joinsimon.se

15 trender inom sociala medier | Joinsimon.se:

"Innan jul skrev jag ett inlägg om 15 trender inom sök 2010 som berörde hur jag ser på framtiden inom sökmarknadsföring. När jag skrev det inlägget var det många fler punkter som jag ville ta med men som jag ganska snabbt insåg inte passade in just under sök utan snarare under sociala medier."

Skriv gärna kommentarer och debattera vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna kommentarer om vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg. MVH www.2B4Y.com